16 вересня 2021

Цікаво!

 

Державна служба якості освіти пропонує 

онлайн-курс «Управління якістю освіти в школі»

10 вересня на платформі Prometheus стартував онлайн-курс «Управління якістю освіти в школі». 2911 слухачів уже розпочали чотиритижневе навчання.

Державна служба якості освіти створила цей курс для керівників закладів загальної середньої освіти та їхніх заступників, щоб сприяти вдосконаленню управлінських процесів у школах та, як наслідок, підвищенню якості освітньої діяльності.

Курс містить відеолекції, конспекти до них, додаткові матеріали для слухачів, ментальні карти й інтерактивні завдання, які допоможуть директорам налагодити управлінські процеси у своїх закладах так, щоб ефективно функціонувала внутрішня система забезпечення якості освіти, були вмотивованими педагоги, розвивалося освітнє середовище, а учні щодня із задоволенням ішли до школи та демонстрували гарні результати навчання.

Онлайн-курс допоможе керівнику провести якісне самооцінювання закладу, підготуватися до інституційного аудиту та використати його результати з максимальною користю для школи.

Навчання триває чотири тижні та складається з 11-ти модулів. Після успішного закінчення курсу учасники отримають сертифікат, що підтверджує підвищення кваліфікації обсягом 30 год. (1 кредит ЄКТС). Для отримання сертифіката потрібно набрати 71 бал зі 100 можливих за результатами поточного та підсумкового тестування.

Реєстрація на онлайн-курс діє постійно. Усі охочі можуть долучитися до навчання у будь-який момент.

Онлайн-курс створений за підтримки ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

10 серпня 2021

Якісне інклюзивне навчання: to do list для директора школи

 


Сьогодні в Україні інклюзивне навчання організовано у майже 43% шкіл, працює понад 18 тисяч інклюзивних класів. За останні десять років інклюзія суттєво проникла в українські школи. Для порівняння, п’ять років тому в інклюзивних класах навчалось вдесятеро менше, ніж зараз. Разом із тим,
дослідження якості інклюзивного навчання, проведене Державною службою якості освіти, виявило низку викликів на рівні організації інклюзивного навчання, кваліфікації вчителів, методичного забезпечення освітнього процесу, розвитку інфраструктури та забезпечення фінансування, взаємодії з інклюзивно-ресурсними центрами (ІРЦ).

Пропонований матеріал покликаний допомогти вдосконалювати якість інклюзивного навчання у школах, де воно вже запроваджене, а також розпочати цей шлях закладам, які лише планують відкривати інклюзивні класи.

Нормативно-правова база щодо організації інклюзивного навчання

Закон України “Про освіту” гарантує кожному рівні умови доступу до освіти та забезпечує батькам право обирати заклад освіти, програму, вид та форму здобуття освіти власними дітьми. Здобувачам освіти з особливими освітніми потребами необхідно забезпечити постійну або часткову підтримку під час освітнього процесу, втім держава має забезпечити їм доступ до освіти у школі на рівні з іншими дітьми. За заявою батьків заклад зобов’язаний створити інклюзивний клас в обов’язковому порядку. Якщо ж особливі освітні потреби в учнів виявлені під час освітнього процесу, заклад освіти докладає власних зусиль для їх мінімізації. Коли зусиль закладу освіти недостатньо, керівник закладу рекомендує батькам звернутися до ІРЦ для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи. Підтримку, з урахуванням виявлених у здобувача освіти особливих освітніх потреб, організовують на підставі висновку, складеного фахівцями ІРЦ. Заклад на цьому шляху не один засновник забезпечує створення у школі інклюзивного середовища.

Знання керівником закладу освіти нормативно-правової бази щодо організації інклюзивного освітнього середовища запорука коректної реалізації усіх необхідних для цього кроків та налагодження якісного освітнього процесу. Орієнтація в законодавстві підсилює узгодженість дій, планування, контроль результатів, а також є беззаперечним захистом від дискримінації, упередженого ставлення до учня з особливими освітніми потребами, некомпетентних розпоряджень чи намірів.

Організацію інклюзивного навчання у школі регулюють:

       Закон України «Про освіту»;

       Закон України «Про повну загальну середню освіту».

Норми Законів реалізуються через постанови Кабінету Міністрів, зокрема:

       «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» (від 15.08.2011 № 872);

       «Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти» (від 21.08.2019 № 779).

Фінансування інклюзивної освіти унормовано:

       Статтею 103-3 Бюджетного кодексу України;

       Постановою Кабінету Міністрів «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» (від 14.02.2017 № 88).

19 травня 2021

Оголошення!

ОГОЛОШЕННЯ

ПРО КОНКУРС НА ПОСАДУ ДИРЕКТОРА ОНИКІЇВСЬКОГО ЛІЦЕЮ МАР’ЯНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НОВОУКРАЇНСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

До    17 червня  2021 року (включно)  проводиться прийом документів на  конкурсний відбір на посаду директора:

Оникіївського ліцею Мар’янівської сільської ради, розташованого за адресою: 26244,         с.Оникієве Новоукраїнського району Кіровоградської області, вул Центральна,1

Умови оплати праці: наказ Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005        № 557 “Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ”, а також Інструкція про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затверджена наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102.

 

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

громадянство України,

володіння державною мовою;

вища освіта ступеня, не нижче магістра (спеціаліста);

стаж педагогічної роботи не менше трьох років;

організаторські здібності;

фізичний і психічний стан осіб не повинен перешкоджати виконанню професійних обов’язків.

Порядок подання документів. 

Для участі у конкурсі подаються такі документи:

·заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

·автобіографія або резюме (за вибором учасника конкурсу);

·копія паспорта громадянина України;

·копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

·копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;

· довідка про відсутність судимості;

·довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

·мотиваційний лист, складений у довільній формі.

         Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Документи подаються до  17 червня 2021 року (включно)  з 13.00  до 16.00  за адресою:  c. Велика Виска, вул. Центральна, 84

Відповідальна особа: Бровченко Людмила Василівна, тел. 066-631-19-44, e-mail: vviskaviddilosviti@gmail.com

 

 Конкурс складається з наступних етапів:

·конкурсна комісія перевіряє подані кандидатом документи на відповідність установленим законодавством вимогам, приймає рішення про недопущення до участі у конкурсі кандидатів, які подали не всі документи, необхідні для участі в конкурсі відповідно до вимог законодавства, або подали документи після завершення строку їх подання. Перелік кандидатів, яких допущено до участі у конкурсному відборі, оприлюднюється на веб сайті  Мар’янівської сільської ради;

 

·кандидати, яких допущено до участі у конкурсному відборі, ознайомлюються  із закладом загальної середньої освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування;

 

·за окремим графіком проводиться тестування кандидатів на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, розв’язання ситуаційного завдання та презентація перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти.

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Відповідальна особа: Бровченко Людмила Василівна, тел. 066-631-19-44, e-mail: voloshina0609@ukr.net

 

07 квітня 2021

У відповідності до вимог статей 22, 29 та 32 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 06.04.2000р. №1645 – ІІІ, статей 7, 30, 41 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994р. №4004 – ХІІ, постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року №1236 постанови головного державного санітарного лікаря України від 22.09.2020 №55 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах  освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID – 19) ,  

відповідно до наказу начальника відділу освіти Мар’янівської сільської ради від 05.04.21 №55, наказу в.о.керівника Оникіївського ліцею від 05.04.214 № 30,  з метою проведення заходів, спрямованих на запобігання поширенню коронавірусної інфекції серед дітей та персоналу закладу

 з 06 квітня до 20 квітня  

освітній процес буде проходити у дистанційному форматі.

Завдання шукай на блозі "Працюємо дистанційно"